Torsdags rutinen.

Som alltid när det är torsdag. så kickar jag bolaget direkt efter jobbet går hem kastar in biran i kylen.
Det är ju fredag imorgon och då vill man ju ha kall öl!!

Tyvärr har jag mass saker att göra efter jobbet som gör att jag inte kan dricka mina kalla öl:/
Först ska jag skriva papper på nytt jobb. och sen hjälpa mina föräldrar att flytta.

Så när fan ska jag hinna va full?

hmm det brukar lösa sig i min värld ioförsig. men rätt segt.

jaja man kan ju inte flytta hela natten och hoppas dom är rätt klara när jag kommer:)
BÄRS SOM BÄRS...

Men nu har jag ju sol på balkongen en kasse bärs i kylen och ett fullt cigg packe så bara öppna balkongdörren och starta på nåra bira redan idag. varför vänta??

Synd i dimman;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0