Helgen...

En galen helg.

Fredagen har jag redan glömt bort men ska försöka minnas lite....
hmm Körde igång rätt tidigt sluta med att vi va ett gäng hos mig gamla och nya polare.
Blev endel party och drog in tills stan...
tittar på klockan när bussen kommer och den är redan halv 2 haha.
Så våran plan på balltasar va körd:P

Sluta upp i skärmarbrink på vanligt sätt jag putte calle.
Bra drag...kl blev väll 4 eller nått sånt när vi knatat hem.

Vakna upp vid 12.
in till HL och bolaget hooka upp ett possy.
åkte till vällingby med massa blandad folk allt från dödspunkare till ja märsta folk.
Blev en del bärs i vällingby. full vid 6 tiden.

Hooka lite nice kött på slussen åkte hem glömde krydda min oxfile grej:P
Va redan lite för fulll:)
men det gick ner ändå.

Dela på ett par liter vin och sen in mot stan.

Putte utan legg. tattuerad i nacken dock så tillslut va det lungt.

Dom stängde drog till svart klubb med massa annat folk i hammarvby hamnen.
fett bra drag. bärs 20 kr gick därifrån vid 6 tiden efter att hängt med blandad graf folk.

bra fest och tack alla som gjorde denna minnesvärda helg.


SHUUU

Kommentarer
Postat av: Marek Marek

Faaan va najs! låter som en lyckad sthlmhelg!!!

2009-04-02 @ 09:06:51
URL: http://marekmarek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0