En helg på M-line

Först ska jag bara säga att alla va sjukt keffa i fredags.
Med bortförklaringar som inga pengar,ingen ork, luren avstängd,jobb och till och med antubus kom upp som ursäkt.
Så va en som ställde upp. Emma bara att hon bor i märsta. då va jag nära på att slänga in handuken själv.

Men det gjorde jag inte. Ville fira ännu ett mvg som jag fixat på tentan tidigare på fredag dag.
Så tog ipoden nåra bira och en flaska capten morgan och åkte till märsta.

Blev till en början lite kortspel och skissande och snacka skit.
Blev rätt paj efter drickat tagit slut!!?! så gick och la oss vid 4 tiden.
Vakna av att perienerna inte var nere helt ljust och skit bakis och damp.
kune inte ligga still...kolla på nån dålig komedi.

Sluta med att vi  gick förbi bolaget och satte oss vid lagliga i märsta i vårsolen.
Sluta med värsta hiphopjamet med alla element inblandade.
Ialla fall dom viktigaste som målande och öl;)

Blev rätt många bärs redan tidigt på dan och så bakis som jag var vet jag inte hur jag lyckades.
Drog hem till rickad köpte en frukost pizza som jag käkade vid 8 tiden.
Började känna mig rätt färdig men hoppades på att få lite energi tillbaks efter att svept 1 l vatten på märsta station i den vättske brist jag befann mig i.

Slutet av kvällen blev i stadshagen där jag sket i att gå in på all out dubstep då jag kännde att jag inte hade någon kraft att ge så drog hem kom hem vid 12 kolla lite på tv och sen sov tidigt.

Det va helgen så långt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte ångra en sådan helg.

märsta en orten där det sker..

:)

2009-03-22 @ 21:53:17
URL: http://emmilou.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan inte ångra en sådan helg.

märsta - orten där det sker..

:)

2009-03-22 @ 21:53:39
URL: http://emmilou.blogg.se/
Postat av: Marek Marek

Hörde att du bangade på AOD festen :D

Va e de ja hör!?

2009-03-24 @ 19:09:21
URL: http://marekmarek.se
Postat av: Anonym

hehe jo va helt paj när jag äntligen kom in till stan efter märsta...hehe

jag vill kunna välja när jag vill gå på dubstep som du bror:P

2009-03-25 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0