helg raport...

Ja lite kort igår.

munchen bryggeriet. sen opera. bra drag. men drog rätt "tidigt" då tjejpolarn kände sig för full..
hehe men men sen sov jag bort hela lördag dag. Men det va det värt..

vid halv 7 tiden drog jag hem till marek.
dela på en liter vodka och planera kvällen.

slutade upp på berns men sissta cashen som fanns på kortet.,
SKRÄCK....men jävligt bra röj och inget nödröj bara bra skit.

253:1 e fan bästa,,,,hoppas mrado kommer upp med nå sköna pix sen.
shuuuu...

i mina jeans sen igår hittade jag 7st bers salonger pennor:P undra hur många drinkar det blev isåfall,,,,
shit. vågar inte titta mitt saldo på interntbanken....

life sucks and then ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0