mc går inte bra...

Skulle köra ner min polares mc idag till verkstaden idag, då han jobbar och jag va små bakis och orkade absolut inte gå upp kl 7 och dyka. Så blev en liten joy ride runt stan först och sen ner och vänta på 1,5 h svättsande utan det minsta framstegen. FAN då, men ska nog ner imorgon och byta ena sidan på motorblocket och sen ska det  gå bra igen:)


Så inshalla lite mer mc röj imorrn istället:)(inshalla=om gud vill)
Annars har jag inga större planer har ju semester så får se om jag orkar dyka imorgon eller om bärsen tar över....
blir lätt nåra bärs för mycket:P

e det nån som har koll på stycke indelningen på det här stället?
mina stycken sen igår bara drogs ihop till en sörja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0